skuteczne pozycjonowanie stron internetowych
kiwania. Tworzenie linków do strony sprawia, że dla przeglądarki dana strona internetowa jest warta polecenia. Jednak co ważnie nie tyle ilość, co jakość linków ma większe znaczenie. Linki można podzielić na dwie kategorie – wewnętrzne, które są umieszczone w obrębie jednej witryny, oraz zewnętrzne, znajdujące się na innych witrynach, ale zawierające linki do strony, która ma być pozycjonowana. Linki mogą być również podzielone ze względu na jakość, wyróżnia się wtedy naturalne oraz nienaturalne.
kiwania. Tworzenie linków do strony sprawia, że dla przeglądarki dana strona internetowa jest warta polecenia. Jednak co ważnie nie tyle ilość, co jakość linków ma większe znaczenie. Linki można podzielić na dwie kategorie – wewnętrzne, które są umieszczone w obrębie jednej witryny, oraz zewnętrzne, znajdujące się na innych witrynach, ale zawierające linki do strony, która ma być pozycjonowana. Linki mogą być również podzielone ze względu na jakość, wyróżnia się wtedy naturalne oraz nienaturalne.
Nie zawsze są one właściwie oddzielone
Wyszukiwarki stanowią wymarzony cel reklamodawców, ponieważ mają oni praktycznie pełną gwarancję, że osoba wyszukująca dane hasło jest nim zainteresowana. Tak więc większość wyszukiwarek oferuje reklamy zależne od treści zapytań (np. AdWords oferowany przez Google). Nie zawsze są one właściwie oddzielone od wyników poszukiwań, co stało się źródłem protestów grup ochrony praw konsumentów oraz kilku do dziś nierozstrzygniętych spraw sądowych. Ze względu na szeroką krytykę procederu nieoddzielania reklam od wyników, większość wyszukiwarek z niego zrezygnowała i wyraźnie zaznacza teraz reklamy.
Źródło: https://pl.wikipedia.org/wiki/Wyszukiwarka_internetowa
Cytat z Wikipedii, hasło: Optymalizacja_dla_wyszukiwarek_internetowych
Optymalizacja dla wyszukiwarek internetowych (ang. search engine optimization, SEO; zwana także pozycjonowaniem) – procesy zmierzające do osiągnięcia przez dany serwis internetowy jak najwyższej pozycji w wynikach organicznych wyszukiwarek internetowych dla wybranych słów i fraz kluczowych. Proces pozycjonowania jest elementem szeroko pojętego marketingu internetowego. Pozycjonowanie opiera się na ciągłym poznawaniu mechanizmów rządzących wyszukiwarkami i dostosowywaniu kodów serwisów internetowych do aktualnych algorytmów wyszukiwarek w celu poprawienia pozycji danego serwisu na liście wynikowej.
Źródło: https://pl.wikipedia.org/wiki/Optymalizacja_dla_wyszukiwarek_internetowych